Tuesday 8 November 2011

Mörkt nagellack




Vanligtvis använder jag sällan nagellack, och när jag gör det brukar jag hålla mig till färger såsom taupe eller off-white. Men sedan en tid har jag känt för att prova en mörk färg till hösten, och nyligen såg jag en tjej på stan som hade naglarna målade i en färg likt det ovan. Och då slog det mig att jag även har sett något liknande på denna blogg.
På H&M fann jag detta nagellack från deras eget märke för bara 40 kr, och jag gillar verkligen denna färg! I verkligheten är det lite mörkare.

Ordinarily I seldom wear nail polish, and when I do, I usually keep to colours such as taupe or off-white. But for a while, I've been thinking about trying out a dark colour for fall. I recently noticed a girl wearing a nail polish colour similar to this one. And then it hit me that I've seen something similar on this blog
I found this nail polish at H&M, it's their own brand and costs only 40 sek, and I must say that I really like this colour! I'd say it's a little bit darker in real life. 

No comments:

Post a Comment