Wednesday 25 January 2012

Feels Just Like It Should



Nyligen avslutade jag en kurs på Stockholms universitet, och i och med det har jag nu 6 års akademiska studier, vilket känns mycket bra!
Jamiroquai är ett band jag brukade lyssna mycket på i slutet av 90-talet. Först i och med att skivan 'Rock Dust Light Star' kom ut 2010 (vilken jag tycker är en av deras bästa), kom jag att tänka på dem igen. Låten 'Feels Just Like It Should' är ifrån ett tidigare album, ett av flera för mig tidigare oupptäckta album ifrån dem. Och att hitta (eller återupptäcka) en artist man tycker om med flera bra alster bakom sig känns också mycket bra!

I recently finished a course I took at Stockholm university, which means that I now have 6 years of academic studies, and it feels very good!
I used to listen to Jamiroquai a lot in the late 90's. And it wasn't until the album 'Rock Dust Light Star' was released in 2010 (which I think is one of their best albums) that I thought of them again. The song 'Feels Just Like It Should' is from one of their earlier records, one of several to me previously undiscovered records from them. And to find (or rediscover) an artist that you like which has several good albums behind them also feels very good! 

No comments:

Post a Comment