Thursday 8 December 2011

Outfits with Cardigans




På sista tiden har jag ofta känt för att klä mig lite nördigt för att passa in när jag sitter i skolans bibliotek och studerar. Och jag tycker även att det känns som att modet är inne i en fas nu som är påklätt och ordentligt. Ett tema som återigen påminner mig om 90-talet. Och jag minns att  jag i mitten av årtiondet brukade gå i min pappas gamla cardigans.
På första fotot har jag på mig min systers gamla avlagda cardigan ifrån Filippa K, en gammal blus ifrån Maria Westerlind, och ett par extremt gamla jeans ifrån H&M.
På det andra fotot har jag en cardigan ifrån Cos, en gammal blus ifrån Rodebjer och ett par Cheap Monday jeans.

Lately, I've often dressed a bit geeky to play the part when I'm studying at the university library. And I believe that the fashion right now is in a phase where it's dressed and proper. A theme that yet again reminds me of the 90's fashion. And I recall that I used to wear my dad's  old cardigans a lot in the middle of the decade
On the first pic I'm wearing my sister's old hand me down cardigan from Filippa K, an old blouse from Maria Westerlind, and a pair of extremely old jeans from H&M.
On the second pic I'm wearing a cardigan from Cos, an old blouse from Rodebjer and a pair of Cheap Monday jeans.

No comments:

Post a Comment