Monday 13 August 2012

Full Eyebrows


Det senaste halvåret har jag haft mina ögonbryn på utväxt med en tanke om att de ska se mer naturliga men samtidigt välskötta ut. Jag är inte riktigt där än, men det går stadigt framåt. Under tiden är dessa foton min inspirationskälla! Jag gillar speciellt det första fotot, det är ifrån Grandpas webshop och modellen som visar upp kläderna får mig att vilja köpa allt de säljer, jag lovar! Jag antar att hennes ögonbryn får alla plagg att se bättre ut, särskilt för ögonbrynsfixerade mig.

I've been letting my eyebrows grow back for the last six months, they're not quite as full as I'd like them yet, but I'm slowly getting there. In the meantime these photos serve as a huge inspiration to me. I especially like the first one, it's from the Swedish web shop Grandpa, and looking at their model showing off their clothes makes me want to buy everything they're selling, I swear! I guess her eyebrows make it all look better, especially for eyebrow fixated me.

(Pics: www.grandpa.se, Stila Advertisement, H&M Magazine)

No comments:

Post a Comment