Thursday 19 July 2012

Ooops I forgot...


Att jag hade en trilogi på gång... Jag har följt bloggen I'm The Only One On My Street en tid och personen bakom den, Larry B, är också en av personerna bakom sidan Work It, där jag hittade denna snygga t-shirt. Om jag inte såg ut som en trettonåring i t-shirts med tryck skulle jag göra trycka på beställa. Bägge bloggar ger massor av inspiration om man gillar 90-talsstil, med mängder av foton på supermodeller och kända människor ifrån den eran, m.m. Jag nämnde Larry B i ett tidigare blogginlägg, och jag gillar fortfarande det han sa om att ej stressa angående kläder, mer om detta i mitt nästa blogginlägg...

I had a trilogy going on... I've been following the blog I'm The Only One On My Street for a while and the guy behind it, Larry B, is also a contributor to the site Work It, from where I found this smashing t-shirt. If I didn't look like a preteen in printed t-shirts I'd go for it. Both sites serve as massive sources of inspiration if you're into 90's style, with lots of photos of the supermodels and celebrities of that era, etc.  I mentioned Larry B in an earlier blog entry, and I still think of what he said about not stressing about clothes, more about that in my next post...

No comments:

Post a Comment